Ceny produktów
Ceny produktów będących w stałej ofercie katalogowej, podajemy przy opisach poszczególnych produktów.
Ceny produktów wykonywanych według indywidualnych preferencji Zamawiającego, podajemy po sprecyzowaniu zapytania.
Zamawianie produktów
Realizujemy zamawiania składane wyłącznie e-mailem na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Zamówienia od naszych stałych Klientów przyjmujemy również drogą telefoniczną.
Zamówienia na podesty grzejne przyjmujemy najchętniej drogą telefoniczną, z uwagi na możliwość bieżącego omawiania licznych opcji wykonania.
Płatność
Standardowym sposobem rozliczeń jest przedpłata 100% wartości towaru przed jego wydaniem / wysyłką. Warunki przedpłaty podajemy przy opisach produktów lub informujemy o tym w e-mailu z wyceną konkretnego zamówienia. Jeśli zamówienie dotyczy produktu wykonywanego na indywidualne zamówienie, realizację zamówienia rozpoczynamy po otrzymaniu zadatku w wysokości minimum 50% wartości brutto.
Numer rachunku bankowego WOMAT jest poniżej.
Dla naszych stałych Klientów jest możliwość płatności w formie pobrania przy odbiorze towaru (dotyczy produktów z oferty standardowej).
Nie stosujemy odroczonego terminu płatności
Rachunek bankowy (mBank)
77 1140 2004 0000 3702 7603 7548
Termin realizacji
- produkty katalogowe (np. sterowniki bezdotykowe) – do 2 dni roboczych (czasami "od ręki")
- produkty wykonywane na zamówienie – w terminie uzgodnionym indywidualnie
Na życzenie realizujemy wykonania ekspresowe za dopłatą.
Dostawa
Wszystkie produkty wysyłamy wyłącznie firmą kurierską na koszt zamawiającego.
Koszt przesyłki tzw. standardowej (w rozumieniu przewoźnika – zwykle do 30 kg) wynosi 20 PLN netto.
Przesyłki niestandardowe kalkulujemy indywidualnie.
W dniu wysyłki towaru, informujemy Państwa telefonicznie lub e-mailem o tym fakcie.
Fakturowanie
Towar jest fakturowany w dniu jego wysyłki. Standardowo faktura jest przesyłana e-mailem do Zamawiającego.
Gwarancja
Na wszystkie oferowane produkty udzielamy 12 miesięcznej gwarancji prawidłowego działania. W przypadku niektórych produktów, Zamawiający może wykupić dodatkowy okres ochrony gwarancyjnej.
Reklamacje
W przypadku ujawnienia wad produktu należy skontaktować się z WOMAT, najlepiej telefonicznie pod numerem 500-080508 lub 62-7823500 (ew. Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.) i podać rodzaj zaobserwowanej usterki.Sugerujemy taki rodzaj postępowania, ponieważ zdarza się, że zaobserwowane wadliwe działanie produktu jest spowodowane czynnikami zewnętrznymi (np. wadliwy montaż lub niewłaściwe warunki eksploatacji). W takim przypadku często jesteśmy w stanie pomóc podczas rozmowy telefonicznej i uchronić Użytkownika przed kosztami niezasadnej reklamacji.
W celu naprawy uszkodzonego produktu, należy dostarczyć go do siedziby WOMAT (adres w zakładce KONTAKT). Do produktu należy dołączyć protokół reklamacyjny. Strona reklamująca ponosi koszty dostawy reklamowanego produktu do WOMAT i z powrotem. Prosimy o staranne zapakowanie produktu do transportu..
UWAGA: nie przyjmujemy żadnych przesyłek pobraniowych ani płatnych przez WOMAT
Godziny pracy
Pracujemy od poniedziałku do piątku, w godzinach od 08:00 do 16:00. Po wcześniejszym uzgodnieniu, możemy być do Państwa dyspozycji również w późniejszych godzinach.
Polityka prywatności
Aby zapoznać się z polityką prywatności firmy WOMAT kliknij TUTAJ